Niste prijavljeni

Dragi posjetioče, Dobrodošli na Otvoreni Forum - Novi Pazar. Ukoliko je ovo Vaša prva posjeta molimo vas pročitajte Pomoć. U pomoći je objašnjeno kako ovaj forum radi. Morate biti registrirani kako bi vidjeli sve teme i sve forume. Molimo vas da se registrirate ili da ovdje pročitate kako se registrirati. Ukoliko ste već registrirani molimo ulogirajte se ovdje.

emir-RA

Zlatna sredina

(26)

• »emir-RA« je muško

Datum registracije: 03.07.2008

• Poruku poslati

61

Četvrtak, 17. Juli 2008

hehehe : čuo sam za tog profesora, kažu da je lud sto posto - pravi seksualni manijak, samo mi čudno što ga nisu davno skembali

dolazio je on i u Tz na ispostavu sarajevskog pravnog fakulteta .... al iskreno mnogo je studentica posjećivalo njegovu vikendicu
Na vatru odgovori vatrom !

Jasmin

Zlatna sredina

(10)

Datum registracije: 02.01.2003

• Poruku poslati

62

Četvrtak, 17. Juli 2008

ako je to istina u dilemi sam dal da ga polomi neko,a sa druge strane i te studenkinje nisu maloletne i sve mogu prijaviti,pa i polagati pred komisijom ko krajnje resenje a ne da ispit placaju ...
-pomalo mi preteze ovaj drugi argument,mada to je trebalo isterati sa fakulteta
-odredjena mu je samo javna opomena za uznemiravanje koje nisu okarakterisali ni kao sexualno

-text je skinut sa avazovog sajta,a u komentarima ima onih koji kazu da je ona kriva, a i ovih ko tvoj EMIRAA koji bas pominju tuzlu a i to da ima jos ostecenih koji su se zalili

-
ona sanja da sam oprao ruke,da sam obrijan da sam lep..toplo je na jastuku..u polusnu.mirise na dorucak.prijatan glas iz druge sobe javlja:kazu IDEMO

emir-RA

Zlatna sredina

(26)

• »emir-RA« je muško

• Poruku poslati

63

Petak, 18. Juli 2008

Citirano

Orginalno od Jasmin
ako je to istina u dilemi sam dal da ga polomi neko,a sa druge strane i te studenkinje nisu maloletne i sve mogu prijaviti,pa i polagati pred komisijom ko krajnje resenje a ne da ispit placaju ...