Niste prijavljeni

Dragi posjetioče, Dobrodošli na Otvoreni Forum - Novi Pazar. Ukoliko je ovo Vaša prva posjeta molimo vas pročitajte Pomoć. U pomoći je objašnjeno kako ovaj forum radi. Morate biti registrirani kako bi vidjeli sve teme i sve forume. Molimo vas da se registrirate ili da ovdje pročitate kako se registrirati. Ukoliko ste već registrirani molimo ulogirajte se ovdje.

Sting Lady

Profesionalac

(10)

• »Sting Lady« je žensko
  • »Sting Lady« je autor ove teme

Datum registracije: 07.08.2005

• Poruku poslati

1

Četvrtak, 14. August 2008

Eksterni hard diskovi. Preporuke?

Koji eksterni hard disk preporuchujete?
Koju marku?
Uzecu najverovatnije neki sa memorijom 160GB, ali kada mi prodavac kaze koja je marka u pitanju, meni, koja sam laik za hard diskove, to nishta ne govori.

Preporuchili su mi neki od Western Digital-ovih proizvoda i Transcend StoreJet 25 mobile.

A vi? :)

Ima u meni tmine,
no ima u meni i vedrine,
i moja divna sloga.

rime

Zlatna sredina

(10)

• »rime« je muško

Datum registracije: 22.10.2007

• Poruku poslati

2

Freecom Hard Drive PRO 400GB ukoliko zelis nesto veceg kapaciteta koste negde oko 160 € ne znam da li ga gde ima u np ali je odlican jedina zamerka je sto je malo tezi pa ukoliko ga zelis nositi sa sobom moze da te dosta optereti

Fotograf

Zlatna sredina

(10)

• »Fotograf« je muško

Datum registracije: 27.03.2007

• Poruku poslati

3

Imam 6 externih HDD i mogu najtoplije da ti preporucim WD My Book 500 gb i kosta nekih 70-80 evra a to je sa odstojanjem najbolji externi HDD koji sam imao prilike da vidim.
Univerzum se još uvek širi a ja nemam mesta da parkiram auto.

PaZaRaC

Profesionalac

(26)

• »PaZaRaC« je muško

Datum registracije: 21.07.2002

• Poruku poslati

4

Citirano

Orginalno od Fotograf
Imam 6 externih HDD i mogu najtoplije da ti preporucim WD My Book 500 gb i kosta nekih 70-80 evra a to je sa odstojanjem najbolji externi HDD koji sam imao prilike da vidim.

dito

Fotograf

Zlatna sredina

(10)