Niste prijavljeni

Rezultati pretrage

Rezultati pretrage za 1-20 od 23.

Utorak, 23. Februar 2010

Autor: kalbi

Medicina u Novom Pazaru ? Uzas....

Boze,Boze,ne da se nama naprijed,samo unazad.Da nije zalosno,bilo bi smijesno

Ponedjeljak, 25. Januar 2010

Doktoreeeeeeee

Ti prisustvujes tim stvarima,a meni su se desavale.Veruj da te potpuno razumem.Caki obican uput posle vikenda provedenog kuci meni nisu umeli da napisu!Mogla bi o ovome do sutra da pisem,ali nikakve koristi od toga.A na pomen nasih"znavanih"doktora,morala sam da se cesto zastidim,jer sa podsmehom pricaju o njima,a prva tri meseca nisu smeli da nas puste kuci.Ne zbog detetovog stanja,vec sam cula kako kazu:"Jeste normalni,gde cete da saljete dete dole,unistice ga"!Necu vise o ovome,mislim da je d...

Ponedjeljak, 25. Januar 2010

Hvala ti jos jednom,ali moju srdzbu nista umanjiti nece.Samo kazem,hvala Bogu sto sam na vreme otisla dalje.Nisu u pitanju ni studenti PU,i ja sam bila njihov student.Lakse bi mi bilo da su u pitanju mladi doktori.Ali dr.Hajrovic i dr.Mahmutovic koji je bio na specijalizaciji bas tu gde sam lecila dete!?Najvise me zabolelo sto su tako "hladno"postupili,kao da se radi o zubobolji.Pa sta je on radio u Beogradu,zgrozavao se nad sudbinom one jadne dece?!Ja sam za devet meseci naucila sve,cak i detal...

Nedjelja, 24. Januar 2010

Hvala ti puno za lepa zelje.Mi smo hvala Allahu pri kraju,moja devojcica jos ima terapije MIBG-ja sa radio farmakom u Zagrebu i nadam se ako Bog da nista vise.Pricam o tome,jer si koliko znam upoznat sa tim stvarima.A to sto je ne secam se ko pisao,ne dotice me puno,vec sam postala imuna na slicne stvari.Hvala jos jednom!

Srijeda, 20. Januar 2010

Ilahije i Kaside i Stare dobre sevdalinke.

Sevdalinka"Snijeg pade"i ilahija"Nasa mati Hadzera" su definitivmo moji favoriti

Srijeda, 20. Januar 2010

Dino MERLIN