Niste prijavljeni

Dragi posjetioče, Dobrodošli na Otvoreni Forum - Novi Pazar. Ukoliko je ovo Vaša prva posjeta molimo vas pročitajte Pomoć. U pomoći je objašnjeno kako ovaj forum radi. Morate biti registrirani kako bi vidjeli sve teme i sve forume. Molimo vas da se registrirate ili da ovdje pročitate kako se registrirati. Ukoliko ste već registrirani molimo ulogirajte se ovdje.

beeg

Početnik

(10)

• »beeg« je muško
  • »beeg« je autor ove teme

Datum registracije: 30.10.2008

• Poruku poslati

1

Petak, 31. Oktobar 2008

Istrazivacki rad. MOLIM VAS POMOZITE:)

Sellam,

Ja sam Muamer i student sam iz Sarajeva, i pisem istrazivacki rad na temu Stereotipi sandzaklija prema bosancima, pa bih zamolio one koji zele pomoci, a naravno posebno sandzaklije da mi pomognu, da kazu koji su to stereotipi sandzaklija prema bosancima, znaci sta misle o njima. Nadam se da ce te mi pomoci.

Unaprijed hvala.

Sting Lady

Profesionalac

(10)

• »Sting Lady« je žensko

Datum registracije: 07.08.2005

• Poruku poslati

2

Petak, 31. Oktobar 2008

We alejkumu selam, Beeg, i dobrodoshao na Forum!

Ne znam koliko cu ti pomoci, ali probacu. Uzmi ovo sa rezervom, jer ono shto sam ja do sad chula ne mora obavezno da govori o mishljenju celog Sandzaka. Nadam se da ce neki dopuniti ove 2-3 moje teze.

Stereotipi ili predrasude? Idemo redom:

Neki (ogradjujem se) Sandzaklije misle:

1. da vecina Bosanaca ne podnosi Sandzaklije;
2. da su zene iz Bosne "glavne" u odnosu na mushkarce i da su gazde u kuci (zednog preko vode da prevede); ;)
3. da su mnogi mushkarci nedovoljno "mushkobanjasti" zbog gorepomenutih zena; :D
4. da su Bosanci jako veseo narod i da imaju jedinstven smisao za humor;
5. da neki Bosanci prebrzo i lako zaboravljaju ono zlo koje ne bi smeli zaboraviti.

Za pochetak toliko, ako mi josh shta padne na pamet - dodacu. Tu smo da pomognemo koliko mozemo.