Niste prijavljeni

Dragi posjetioče, Dobrodošli na Otvoreni Forum - Novi Pazar. Ukoliko je ovo Vaša prva posjeta molimo vas pročitajte Pomoć. U pomoći je objašnjeno kako ovaj forum radi. Morate biti registrirani kako bi vidjeli sve teme i sve forume. Molimo vas da se registrirate ili da ovdje pročitate kako se registrirati. Ukoliko ste već registrirani molimo ulogirajte se ovdje.

• »Kuzeljevic T« je žensko
  • »Kuzeljevic T« je autor ove teme

Datum registracije: 18.02.2009

• Poruku poslati

1

Četvrtak, 19. Februar 2009

Prostorni i urbanisticki planovi

Pozdrav!

Uclanih se ja u ovaj vas forum i zamolila bih vas za pomoc. Neophodni su mi detaljni podaci o planskoj dokumentaciji, postojanju generalnih i regulacionih planova u vasem gradu.

Inace sam student planiranja u Beogradu.

Hvala. :D

juskos

Profesionalac

(10)

• »juskos« je muško

Datum registracije: 29.07.2002

• Poruku poslati

2

E vidis taj plan koji ti trazis nema ga ni opstina a kamoli mi.

A i ako ima kakav plan dosad se o njemu nikad nije javno raspravljalo ni na jednom javnom mestu a ponajmanje ovde.
Velicina jednog naroda se ne meri brojem ljudstva vec brojem alima

• »Kuzeljevic T« je žensko
  • »Kuzeljevic T« je autor ove teme

Datum registracije: 18.02.2009

• Poruku poslati

3

Opstina to treba da ima , samo je pitanje da li cu moci da dodjem do tih podataka. Plan je bio na javnom uvidu, ali ga skupstina nije prihvatila. Postoje 3 planska dokumenta, kako se navodi u SKGO. Pokusacu nesto u urbanizmu.

Hvala vam! :D

Tashke

Veteran

(12)

• »Tashke« je muško

Datum registracije: 04.01.2005

• Poruku poslati

4

Citirano

Orginalno od Kuzeljevic T
Neophodni su mi detaljni podaci o planskoj dokumentaciji, postojanju generalnih i regulacionih planova u vasem gradu.

Ti planovi su bili na uvid javnosti ispred zgrade opstine,pre nekoliko meseci,mozda cak i godinu,neznam da li mogu da ti daju na uvid ako odes tamo.