Niste prijavljeni

Dragi posjetioče, Dobrodošli na Otvoreni Forum - Novi Pazar. Ukoliko je ovo Vaša prva posjeta molimo vas pročitajte Pomoć. U pomoći je objašnjeno kako ovaj forum radi. Morate biti registrirani kako bi vidjeli sve teme i sve forume. Molimo vas da se registrirate ili da ovdje pročitate kako se registrirati. Ukoliko ste već registrirani molimo ulogirajte se ovdje.

sanjiva

Zlatna sredina

(10)

• »sanjiva« je žensko
  • »sanjiva« je autor ove teme

Datum registracije: 17.03.2007

• Poruku poslati

1

Utorak, 20. Mart 2007

Siiti i Suniti

Koja je razlika medju njima opcenito?
Ja jedino razumijem da jedni vjeruju u Allaha dz.s. , a drugi u Muhammeda a.s.

Medjutim oboje pripadaju Islamu i nikada mi nije bilo jasno zasto se toliko medjusobno mrze?
Zasto ubijaju jedni druge?
Zasto se ne zbiju u safove protiv neprijatelja Islama vec se medjusobno ubijaju?

Ja sam doista laik glede ovoga , pa ako neko ima nesto u svezi ovoga bujrum da naucimo nesto novo.

Hvala :rolleyes:
Ljepota zene mora se vidjeti u njezinim ocima, jer to je ulaz u njezino srce - mjesto gdje stanuje ljubav.

Jastreb

Profesionalac

(10)

• »Jastreb« je muško

Datum registracije: 12.03.2007

• Poruku poslati

2

Utorak, 20. Mart 2007